Sista länkbytet!
Länkbyten

Nu gör jag det sista länkbytet och det gör jag med Fanny och Nora på http://onedstolemytime.blogg.se/ De skriver en novell som heter Best friends forever? och det är en helt nystartad novell om killarna. Jag hat läst de första två kapitlena och de är riktigt bra skrivna så gå in och läs deras novell! 


Som rubriken säger så var detta det sista länkbytet jag kommer göra på ett tag nu för jag känner att hela bloggen just nu blir fylld med länkbyten och det är inte riktigt det den är till för. Jag kommer kanske göra fler länkbyten i framtiden men då gör jag ett inlägg om det :) 
 
Nästa kapitel kommer upp i helgen eller i början av nästa vecka! 
 
- Nathalie 

Kommentarer

Kommentera kapitlet här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback