We love one d
Länkbyten

Hej! Nu tänkte jag tipsa om en sjukt bra novell som jag själv läser. Den heter ''It was meant to be'' och det är två tejejer som heter Klara och Felicia som skriver den. Jag har redan skrivit ett inlägg om deras novell tidiagre här på bloggen men eftersom jag tycker att den är så bra så skriver jag om den igen.
 
 
Här har ni handlingen: 
Diamond som nyss förlorat sin mamma i en hård kamp mot cancer tvingas flytta tillbaka till sin pappa som tidigare övergett deras familj för att flytta till England. Hon anländer med avsky på flygplatsen och ända sen dess har hon försökt att undvika sin pappa och allt som han vill henne, hon hatar honom och hans limosin. Diamonds vardag blir att röka, skolka och festa bara för att få bort tankarna från hennes mamma. Hon vill bara vara en i mängden. En dag så tvingar James - hennes pappa henne att följa med henne till hans jobb och hon hade verkligen inte tänkt sig stöta på det största pojk bandet i världen och inte heller killen från festen. Hon avskyr dem som hon hatar allt annat och den enda hon vill göra är att omfamna sig i den ljusgrå röken. Vad kommer hända med Diamond? Kommer hon forsätta leva som badass-tjejen i skolan och röka som om det vore lagligt eller kommer hon att försöka göra något bättre av sitt liv? Följ med i våran novell "It was meant to be" för att följa med i en berättelse om drama,humor,kärlek och vänskap

Klicka på bilden för att komma till bloggen! KLICKA KLICKA KLICKA! :D  
                                                                                          
 

Kommentarer
Postat av: Felicia & Klara

Tack du är bäst Nathalie! Kommer skriva inlägget men vet inte om det kommer upp idag - ska på kalas, så om jag inte hinner idag kanske det kommer upp sent ikväll eller imorgon! Slänger in en kommentar på din blogg när jag har gjort inlägget! Du är så snäll så jag tror jag dör, haha! :D Kram!

Felicia! xx

Svar: Inga problem :)
Nathalie None


2013-04-03 @ 17:34:24
URL: http://weloveoned.blogg.se/



Postat av: odirection.blogg.se

Jätte fin novellblogg! :)

Svar: Tack så mycket :)
Nathalie None


2013-04-03 @ 21:03:34
URL: http://odirection.blogg.se



Postat av: Felicia & Klara

Har skrivit inlägget nu! Hoppas du gillade det, om du vill att jag ska ändra något skriv det! Tack för att du ville göra ett länkbyte (igen)! Kram!

Felicia! xx

Svar: Det var som sagt inga problem! Och tack för det fina du skrev om novellen det värmer :) Kram
Nathalie None


2013-04-04 @ 01:00:15
URL: http://weloveoned.blogg.se/



Postat av: Emilia

Hej jag undrar om du vill göra ett länkbyte med mig (igen). Ifall du är intresserad kan du kommentera på min blogg:)
Kram!


2013-04-05 @ 09:05:22
URL: http://iloveyouff.blogg.se




Kommentera kapitlet här:

Ditt namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv:

Ska jag komma ihåg dig?



Trackback